2006年12月4日 星期一

減肥日---day 9

今朝遲咗起床,仲要煮早餐.好彩冇遲到咋
不過真係好想食第二d早餐了.煙肉都ok.日日兩隻蛋真係好鬼頂胃
午餐:
自己整咗粟米生菜沙律(不過其實粟米應該都唔係好食得) ,但少少應該ok卦
仲有黃梅醬汁雞翼 (用咗黃梅果醬,不過唔多,落少咗)



小食:
今日真係超抵打呀!忍咗咁多日.居然今日行教協時忍不住買了一盒朱古力小枝.好彩入便係兩枝一包
唔係我實會忍不住食哂.
食完之後又有d後悔....點解自已唔忍口
lunch已經唔算戎得好清,仲要偷食
話咗俾榮榮聽,佢即刻"吓"咁,話我會反彈6 lbs 添.幾衰呀!!(不過都抵鬧...)
晚餐:
同媽咪食,有西洋菜湯.吃了煲湯豬肉及魷魚
今天真係唔乖呀!!


2 則留言:

  1. 一次半次算啦! 大家會支持你既, 下次忍到就忍law! hahaha!

    回覆刪除
  2. 哈哈... 我琴晚bbq都差d 都忍唔住飲左汽水.. 諗住唔講俾人知減肥就飲. 點知, 有人問我飲咩時, 自然反應講左我唔飲得汽水... 哈哈.. 幾自律呀.. 其實天使只係win 魔鬼少少咋!!  

    回覆刪除