2006年12月19日 星期二

個個都鐘意曬太陽

我屋企陽光唔係好多,只係得朝早在窗邊有少少,唔算曬.但有點暖.1:00過後太陽伯伯便從後邊走了
所以我家的貓貓都會爭取這段時間好好曬太陽,由其現在天氣凍





至於d龜龜因為如果放窗邊,又怕比兩隻貓整跌(啤梨成日都"侯"住,我每次掂親d龜,佢都即刻跑過黎),
所以平時都係放室內,唯有在放假及榮榮番通宵回家後.放佢地係窗邊享受一下
佢地真係好enjoy ga.即刻會爬上個浮台度曬太陽呢!!






後記:但很可惜....湯丸在上星期死了.可能太凍的關係.我不斷搖牠和用水輕輕沖都沒反應.最後才不捨得地包好扔掉
byebye
打完這篇blog後,我發現連啫喱都......今朝榮榮俾佢曬太陽都冇野ga.點解會咁....有冇人話我人知呀!


2 則留言:

  1. 湯丸,啫喱, 你地太細個頂唔住太涷了...所以..........sign......係天國玩得開心d了!

    回覆刪除
  2. 真可惜!!! 我仲諗住23號個日可以親眼見到湯丸同啫喱tim; 不過算喇, 龜死不能復生, 你就節哀, 買過第二對嘍。

    回覆刪除