2007年3月15日 星期四

台北4天遊~day2~am

三月九日
天氣還是一樣下著雨.真係冇哂心機(影相都睇唔到個樣)



吃完早餐.便到誠品旗艦店.這兒2-4樓是書店.仲要勁大.對要愛看書的人.真係俾幾多時間你都唔夠
原來係台灣買書真係平過香港好多.但要托回港,就真係要停一停,諗一諗了

之後再去了101 那兒的美食廣場食lunch
吃了吉豬蛋包飯和麻辣餃子(蛋包飯麻麻地,很想試下西門町的蛋蛋屋呢!!

貓豬腦兔話好好味ga!)

吃飽飽,那位討厭陳水扁.熱愛馬英九的導遊就帶我地去參觀呢個中正紀念堂
其實我比較貪玩,對呢d真係冇咩興趣,不過都叫見識下囉!
這些士兵每一小時交更一次(但好像表演一樣,把鎗扔來扔去,唔知做咩)

幸好,外面有台北燈節.可以睇睇.不過就不能企埋去影相了,因為好大雨啊!
原來係台灣高達叫花動戰士,比卡超叫神奇寶貝

要在這裡逗留一小時,唯有走番入室內求其的拍個照

但居然係呢度比我搵到d好野.室內入面有郵局,佢地出了一些特別版.有很多款色.
但最重要的是有我喜愛的小丸子和tamama呀!!
係中正紀念堂買郵票給自己做手信,唔知我係咪第一個呢!!
(不過都幾貴ga.三set加埋就差不多NT1000,很肉赤.但香港都唔會有,所以算LA.....)


最後見到一些小朋友用紙做的keroro小隊....有點嚇人




5 則留言:

  1. 好懷念5年我去台北的日子, 不過我果次係自遊行, 因為有朋友o係果邊; 依家睇番你d taiwan相, 好想再去啊....!

    回覆刪除
  2. NT1000即300蚊港紙? 嘩, 都幾貴下喎... 不過如果係我, 我一定會買

    回覆刪除
  3. 其實我都去過台灣,但感覺上好鬼大陸feel。同去廣洲無乜分別。 所以我都無乜興趣再去

    回覆刪除
  4. 我個仔仔比卡超叫神奇寶貝?? 咁我老公咪係神奇先生?? 哈哈!

    回覆刪除
  5. 嘩... 你寫個blog都關我事o既?  不過蛋蛋屋真係幾好食o架! 有機會去試下丫~

    回覆刪除