2007年4月24日 星期二

咖啡朱古力脆餅

好耐冇寫BLOG了,因為之前掛住整理以前的照片.睇番以前的相.真係幾開心GA
而家有數碼相機,影得仲多tim

而蛋糕我都好耐冇整咁.次次都賴心情唔好,點解會咁的呢!!唔可以用整蛋糕來弄好心情嗎?
試試調番轉想,可能會好過些.

今次個蛋糕係為了圖書館四月份的生日會.不過今次連埋我都係得四個人生日咋!!
個生日會己經因為我懶而把時間一改再改,唔通等到五月先咩!!

呢個係咖啡朱古力脆餅

而我整cream cake真係馬馬,d cream紋咗成個鐘啦,先叫冇咁樣衰.整完仲好似累到"担"完泥咁.而且已經晚上十一點半了,實在冇力再想裝飾,只是簡簡單單灑了可可粉再加了幾隻熊仔餅就算.

個餅入面有朱古力咖啡餡,又有朱古力榛子醬脆脆底和朱古力海綿蛋糕,最後加上一層甜cream
雖然好味.但我自已就覺得甜咗少少.

四月生日的壽星仔女.祝大家青春常註(這當然包括我啦!!)

呢個星期應該會整多些蛋糕,等自己唔好咁懶.亦等個blog唔好係到擺到發霉.
也可給大家多點掛住我吧!!hehe

哎吔!!我還未想到給自己做一個什麼味道的生日蛋糕.大家有好提議嗎!!(但不要太難啊!)


7 則留言:

  1. 粟子蛋糕,或者你整過既蜂蜜蛋糕,都好好食!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 你都差唔多整晒d 蛋糕啦.... 連wasabi都用埋...下次可以自己創d 新味道既蛋糕喎.

    回覆刪除
  3. 哈哈 ....碧碧......見到你個蛋糕.....真係流唒口水啊 ........但係我冇咁好口福啊 ......如果我重係qc...我一定上黎找你....哈哈哈.... 見到你同學生影嘅相.......雖然我唔識佢地 (他們是中一和中六嗎?), 但也有著一份親切感 .....

    回覆刪除
  4. 我近排都好懶, 無嘜整嘢食...您呢個cake---澳洲(樹熊)+加拿大(楓葉)版...不如下次整芒果cake ar...最近我見街市的芒果好靚ar!

    回覆刪除
  5. 樂天熊仔餅~ 我鍾意呀

    回覆刪除
  6. 都裝飾得唔錯呀。睇落都好吸引。

    回覆刪除
  7. 每次見到你d蛋糕,我就會好餓!!

    回覆刪除