2009年11月21日 星期六

美式燒排骨+椰菜絲沙律

17/10 同珍妮仔又去港燈家政中心 學西餐


係呢度學野真係超抵的. 完成品份量次次都很多. 而且食材也不是cheap 野


先來醃排骨. 呢一part. miss係前一晚已幫我地做好. 因為會入味d


先把排骨焗一焗 . 再把油倒出 (冇咁肥呀ma)



再煮燒汁


再把它倒上排骨後繼續焗


miss 示範完. 到自己實習lu


原本miss 提議我地切細舊d .但我們都覺得一整排漂亮多了



先搽少少焗一次. 最後一次過倒哂入去. 真係見到都想食呀



焗好la. d 汁收乾咗d . 呢度成份都係我一個人. 拎番屋企ga


係咪好多呢!!!




最後教椰菜絲沙律


呢個沙律真係好有驚喜呀. 平時我馬馬地鍾意食呢隻沙律ga


但呢晚我都添食咗兩碗呢 !


用呢隻醬去調味


材料全都要切絲切粒. 我手勢不好. 當場切得比較粗糙.
幼細些會更好味呢 !


miss 示範完給我們吃的. 吃完都不覺餓了. (沙律都食咗兩碗啦. haha)



yummy !! 唔知幾時可以實習下呢 !


沒有留言:

張貼留言