2010年1月14日 星期四

勁食聖誕

回帶番去番聖誕節


自己煮咗一餐同honey 係25號 撐枱腳


仲去咗兩次blog 友 x'mas party (都係原班底)


真係食咗勁多


講番自己煮的


鮮果蕃薯大蝦沙律. 珍妮仔教我的. 雖然醬料最後亂溝. 但都好好味
入面d 野多到自己都唔記得
蘋果.火龍果.士多啤梨. 藍莓. 青瓜. 蟹籽. 蟹柳. 大蝦.


十二月頭已經係尖沙咀一間凍肉店買定咗d 食材. 用黎做我們的聖誔餐


d 扒真係好好味. 一定會再幫襯


羊扒之前一日已經醃定. 但d 香草可能冇搽中間位. 味道唔算太濃


香草燒焗羊架 ~ honey 都話好味. 配埋薄荷醬.


自已塊牛扒只係係煎前. 灑了少少海鹽. 味道已經非常好. 不過今次整得熟咗d


好想再食呀 !



現成龍蝦湯. 好好味. 自己買咗隻龍蝦扔d 肉落去. 即刻高級哂



加埋酥皮. yummy !



行city super 見到有心太軟簡易版. 買咗黎玩下. 蛋糕質地一般. 味道都ok ge !


配雪糕實唔少得


還放了兩個蠟燭係度懶浪漫. hehe      / 另一個係會轉的雞仔蠟燭台

     


20/12 去了珍妮家開party . 我地都好耐冇去過啦 ! 唔知有冇一年呢 !

聖誕餐具. 好有氣氛啊 !


今次我同小魚好遲先去到. 都冇幫到手. 只係幫到手 -----食. 哈哈!!


睇下隻糯米釀雞翼. 塞到漲卜卜. 真係食一隻都飽啊


還見識了黑松露菌



睇下幾多野食. 真係有一刻飽到想嘔.


蘆筍湯. 沙律.金沙骨. 糯米飯.長通粉. 焗生蠔. 煎魚餅同檸檬批



最後一個PARTY . 26/12. ivy 家. 我個個星期都去的地方. kaka
今次中午就去幫手. 係咁切野.


隻雞都係我整ga. 黑松露菌醬雞.
(之前一日係百佳撞到ivy, 俾佢捉住要幫手整雞,走唔甩)


又係好多野食. 仲可以執埋俾男朋友食. 呵呵 !
有佢最唔鍾意食ge parma ham. 我地就個個爭住食.



一枱都係食物. 見到會好開心



應該係第二年同你地一齊開party 吧 ! 以後應該都係原有班底繼續玩呢 ! hehe


珍妮仔買來的聖誕蛋糕. 原本我地想食魔鬼蛋糕ga. 點知行咗幾間都冇



3 則留言:

  1. 酥皮湯都識整 !? 叻叻
    [版主回覆01/15/2010 13:03:00]買現成的鋪上去咋ma. 唔駛識ga

    回覆刪除
  2. 同你一齊成日都好有野食呢....正^O^!!

    回覆刪除
  3. 牛牛米米の有個貓天地2010年1月15日 晚上9:08

    好似樣樣都好味

    回覆刪除