2010年1月7日 星期四

Happy Birtday to My Love

其實Honey 生日. 已經過咗. 只係補寫番出黎


佢係一月一號生日.


我係十一月時就已經諗住整呢個蛋糕俾佢. 仲約定miss 係31/12開班教我整呢個蛋糕


當日下午我冇話俾佢聽我去咗邊. 只係話佢聽我係旺角行街


令到佢好懷疑. haha (仲話要黎旺角接我tim )


但懶醒嘅佢其實已經估到我係去整蛋糕俾佢


唔通我唔識講大話 ???


呢個名叫Rum 酒紅莓ge 蛋糕. 朱古力香加上紅莓嘅酸. 味道應該很夾


可惜我焗蛋糕時, 整得不好. 餅底硬了一點



旁邊圍上朱古力片. 是因為我們甩模時把蛋糕甩手了. 好彩都不是跌到散哂. haha



I LOVE YOU 蠟燭又係一個月前見到已經買定.



我地兩個除夕係屋企玩煮飯仔. 諗住12點倒數時切蛋糕


佢十一點幾入去沖涼


懶浪漫的我. 諗住佢就沖完的時候就熄哂燈. 拎住個蛋糕係出面
準備點蠟燭


點知.......佢突然開門----------------叫我幫佢拎毛巾!!!!!


我捧住個蛋糕. 唔知點算好. ~~~~


點著了蠟燭. 個蛋糕再靚D. haha



以後你的生日. 我都會親手整蛋糕俾你. 陪你一齊倒數ga !


Happy Birthday



蛋糕內層係朱古力蛋糕和慕士夾住冧酒紅莓. 而最外層的便是冧酒忌廉


可惜我還是覺得太大奶味. kaka



5 則留言:

  1. honey~~謝謝你呢^o^!!以後一起過生日o....

    回覆刪除
  2. 佢肯定未食已冧爆 !!!

    回覆刪除
  3. 個BLOG 名已經好肉麻啦! 哈哈哈! 點著左既CANDLE 好靚呀! 可以你生日再用.KAKAKAKKAKA!
    攞毛巾個下,真係笑死.....

    回覆刪除
  4. 蠟蠋好可愛呀!
    蛋糕上的樹仔都好得意呀!
    攞完毛巾......係咪

    回覆刪除