2010年1月18日 星期一

草莓果醬伯爵茶 & 可可大理石

聖誕節. 諗住整d 小禮物俾d 圖書館管理員


五十幾個學生. 當中梗有d 偏心. 但又唔好咁衰. 一D 有一D 冇


唯有整多D .人人有份


今次跟《超人氣杯子蛋糕》呢本書 . 整咗兩個味


可可味叫OK. 但可能撈得太勻. D大理石紋唔明顯
同埋我攤凍食. 我覺得應該冇咁好味


.


草莓伯爵茶味. 用哂成樽士多啤梨果JAM 咁滯


一出爐即食. 味道好好呢 !!



呢度應該有三十幾四十個.咁就攪咗我全日時間......



用個紅色大環保袋裝番學校. 我覺得自己有D 似聖誕老人. 哈哈 !



希望佢地鍾意. 以後聽聽話話就好


4 則留言:

  1. 好耐無見呀!新年快樂!D人收到你D GIFT咁靘實開心啦! 

    回覆刪除
  2. OH.真係要整成日呀.如果有大D 既焗爐可能唔洗整咁耐.hehehe.. 呢d 係我整曲奇餅時既心聲.hahaha不過好耐都無整lu.都唔知幾時會再想整.

    回覆刪除
  3. 整咁多.....暈啦 !

    回覆刪除
  4. 咁遠抽返學校咪手都軟!!
    [版主回覆01/25/2010 08:56:00]最慘係仲要同人迫地鐵. HAHA

    回覆刪除