2011年12月15日 星期四

張智醫生

12月15日. BB 9wk 3d

唔計流啡. 今日第一次去私家度做產檢.  一發現有咗幾日. 就已經諗要book 醫生. search 咗一輪

最後費事煩. book 番朋友睇緊的張智.


等咗一個鐘左右 . 到我lu.

今次醫生俾我地聽下bb d 心跳. 真係好似火車行咁ga 喎. TA TA. TA. TA. TA. 咁聲

而且今次我見到心跳啦!! 呵呵. 好清楚呀 ! 我覺得唔係似閃閃下. 似一個咀仔係度郁郁下咁呢 !

仲睇到少少手仔同腳仔. 醫生話佢仲未發育完.

醫生話阿B 大得好好. 而家有2.7cm .

估唔到大得咁快呀.  十三日前係屯門醫院照先得1cm

bb 真係叻!

睇bb 真係好抽象. 要俾d 幻想力. 如果我冇記錯. 個圖應該係咁. haha



之後我詢問埋弓型虫的test. 佢話有分近期同遠期. 費用各$450

老公話買個安心. 兩個都做哂喎 !

如果冇抗體. 就唔可以再同貓貓咁親近. 同佢玩及摸下都冇問題. 但就唔可以再抱住佢訓同鍚鍚lu



不過係問醫生結構期時佢答得有點模糊. 佢話我唔駛咁早book .話就算診所full 咗
都可以係仁安(唔記得仁安定港安la ) 照. 收費都係千五. 如果係醫院照. 報告會send 番黎診所

但係我朋友睇開佢. 明明都book 唔到要反元朗照喎. 我咁問佢時. 佢又冇正面咁答我.

出去再問姑娘. 都係叫我係醫院照完oscar 先

咁唯有係咁先la.






沒有留言:

張貼留言