2011年12月18日 星期日

聖誕果子餅

早在7/11 已經去港燈家政中心上堂做好呢過果子餅. miss 話最少要放三個星期先可以享用.

因為要等D 酒味浸透.

不過我就等到聖誕先和同事一起分享 !

老公都有問過我係咪可以放咁耐. miss 話放室溫就ok .但我就放在係雪柜. 因為怕潮濕

材料. 勁多乾果 (一大碗)


其實做法都不難. 只是事前要把乾果用酒浸


出爐了


miss 的比較深色噃. 每人試食一舊仔. 我自己都幾鍾意陣味

不過有好多人唔鍾意乾果. 所以未必個個喜歡啊 !


襯著等焗的時間. miss 醒多一個曲奇食譜俾我地.

雖然只係普通牛油曲奇. 但真係好好味噃. 我忍不住吃了兩件呢 !




把果子餅這樣包著. 就可以送禮出去啦 !



下年聖誕唔知有冇心機再整呢 !





2 則留言:

  1. 好美味呀~~
    原來港燈有家政堂上架~~
    [版主回覆01/28/2012 23:47:43]係呀. 而且仲唔貴. 材料又用得好

    回覆刪除