2011年12月8日 星期四

荷爾蒙的錯

7 wk 開始. 我嘔出了我的第一次. 慶幸只嘔了兩三次. 其他時間都ok. 都幾好胃口. 最多只係食到大半就會頂住.

8 wk 開始. 心情開始出現影響

我咁燥底. 但我冇發脾氣. 番工對住學生我都幾好.

但唔知點解一放工就好累.

前排都仲好有興緻煮飯. 呢個星期就叫老公買咗餸. 我反到去居然要食飯盒.

好啦 ! 第二日諗住的起心肝煮. 但一放工諗到要煮飯. 我居然想cry.........

最後日日都出街食. 或者番阿媽度食



夜晚坐係梳化. 點樣坐. 點樣攤都唔舒服. 成日都周身唔聚財.


跟住阿媽又話手痛. 幫唔到我湊b.
第二朝反工係巴士度諗. 第時bb 俾邊個湊. 諗諗下又想cry.......

真係發神經

與一些媽媽傾開. 佢話呢D 唔係我的錯. 係荷爾蒙的錯 !!!!

這段孕期都要這樣嗎? 

唔怪得所有大肚婆都有皇后病了.........

1 則留言:

  1. 恭喜你喎.....快做媽咪啦....最重要放鬆心情,要以自己身體和 bb為上,別弄到有產前或產後憂鬱症.....便糟糕囉......
    [版主回覆12/09/2011 13:18:28]哈. 被你發現咗. 我唔得咗set 係私人tim . kakakaka

    謝謝你

    回覆刪除