2007年11月12日 星期一

11.11「為藍藍站起來!」關注動物權益大遊行

星期日去了參加遊行. 這也是我第一次去的遊行


預早約了皇子添,貓豬emily 在mtr 等.但我搭巴士.又唔係好識路. 最後有點遲到了


原先都怕會沒人去. 點知最後有五百至七百人出席. 好感動呢!!


而且有好多主人帶埋狗狗出席.一齊舉腳支持


呢d 相係simon 影的. 謝謝你借俾我用la





還有一個好可愛的小朋友俾呢隻狗狗強吻咗好耐呢!!
hehe .好得意啊!!



 


出發了. 睇下我地有幾多人. 大家都好齊心




大家都舉著標語. 好有威勢
不過當天叫的口號. 其實我不是全都認同. 因為好像每一句都針對著警方......






當日. 亦有好多傳媒來採訪 . 雖然我知道遊行完. 政府都可能係意見接受. 態度照舊
但起碼都可以俾多d 人知道 . 貓狗動物都係生命. 係需要尊重和保護的


唔係人類就大哂ge .....人類已經令到好多動物係呢個地政上消失. 我們沒有呢個權利





當日.我自己都整咗一些標語. 因為彩色的. 所以都幾sharp . 遙遠都見到
可以用來認人呢!! 一失散便舉牌. haha


在此嗚謝鴨仔替我想了這麼好的標語. 還有emily 幫我手一齊整



 


而呢日亦有blog 友相認日的感覺. 因為我好多都未見過面. 大家係到互相介紹
感覺好funny


以下是新聞報導片段


TVB 新聞


ATV 新聞


 


 


沒有留言:

張貼留言