2007年11月17日 星期六

當pat pat 愛上紅寶 (附食譜)

呢排天氣乾燥,成日都想飲糖水濕下個口, 係街市見到石榴. 突然醒起有本書入面有用佢黎煲糖水. 唔理咁多. 買咗先!!



原食譜個名其實係叫當小葡萄愛上石榴


個金柚 咪pat pat 囉!! 石榴又好似紅寶石ma , 咪改咗佢個名


石榴細個好鍾意續粒續粒搣黎食, 貪佢好靚. 真係好似紅寶石


但整呢個糖水. 又要好似monkey 咁係度搣柚肉同埋石榴.....


熱食都ok ga .但唔可以擺過夜. 因為d 清心丸會糊哂同埋d 柚肉唔知係咪浸得耐有少少苦澀味!. 即刻食又冇ga 喎!! 清清地幾好


但係我自己就有吐番d 石榴核出黎. 都煩咗少少
榮榮就照呑. 佢食生果d 細核係全部都吞哂落肚ga .點解佢頭頂唔生樹嘅??



《最窩心甜品》                   2人分量


材料 :

石榴                                       50g
金柚                                       100g
砂糖                                       50g
清心丸                                   50g
清水                                       600ml


做法 :

1. 沙田柚、石榴去皮, 把肉取出,備用。


2. 砂糖與清水煮熱至糖溶化, 做成糖水, 再加入清心丸, 煮5分鐘至清心丸變成透明
    狀。


3. 最後放入石榴、沙田柚,熄火,即成。


11 則留言:

  1. 好似好正喎!等我又試下整先!

    回覆刪除
  2. 你起個名好特別呀....
    [版主回覆11/18/2007 19:31:00]haha. 不過個格調即低哂

    回覆刪除
  3. 生樹 記得細個時唔小心食咗d核, 好驚咁問亞媽點算!!!
    [版主回覆11/18/2007 20:57:00]我會半夜係度諗law ..好怕第二朝番學比人笑
    你行完山返黎la?

    回覆刪除
  4. yes! 我地仲去咗食蟹, carman有影相! 我諗佢應該會po掛..我想偷相

    回覆刪除
  5. 嘩~~~ 好好味咁bow~~~~ 
    睇上去又好似唔難整,等我又試下先!!!

    回覆刪除
  6. 不過就吸引到我入黎睇喎~~heehee...

    回覆刪除
  7. 幾好喔!!不過好似幾難下呢

    回覆刪除
  8. 呢款一定好清新!!

    回覆刪除
  9. 我食過個d 石榴一次咋..好少見..

    回覆刪除