2008年1月14日 星期一

台式肉燥飯 (附食譜)

上個月開始join 咗california. 所以要規定自己每星期起碼要去到兩天做運動


(咁先唔會蝕ma. 而且真係要郁下la. 幾十年未有郁過. 哈哈!!)


加上有時又同朋友去下街. 食下飯. 攪到呢......就成日扔底咗榮榮係屋企


佢返輪班工作. 見面已經少了. 我仲成日走咗去. 陪唔到佢食飯



為咗將自已的內疚感減少d .我就整定一d 便當俾佢當晚餐. 咁佢就唔駛食飯盒la


而且我又有得玩下. (雖然會累少少)


呢個食譜我係跟Miss Jubie ga.


超得喎!! 做法又簡單.個味道又好.  good ! good ! good ! 我都好想食呀!!



食譜copy 自miss jubie. 不過我就加咗隻辣椒落去一齊炒. 而唔係裝飾


材料: (2人份量)


半肥瘦碎豬肉---1 lb
紅葱頭---6 (切成碎粒)
蒜頭---6 (切成蒜蓉粒)
紅辣椒---1 (斜切成片, 裝飾用)


調味料:


老抽---1 tablespoon (亦可省掉)
生抽---2 tablespoon
砂糖---2 tablespoon
胡椒粉---適量 


做法:


1. 碎豬肉用調味料醃一會, 備用


2. 較中火燒紅個Pan, 加油, 爆香蒜頭及紅葱頭, 再放碎豬肉炒


3. 加入一碗水, 慢火煮至碎豬肉熟透及汁液稠杰就ok


4. 大碗鋪上白飯, 加入肉燥, 用少許紅辣椒片鋪上面作裝飾,完成 !


沒有留言:

張貼留言