2008年11月27日 星期四

有我個樣!!

早在19/11 我接受了飲食男女的訪問

當時係佢見到我浸梅酒. 想訪問下. 我見幾得意. 就試下la. 反正這天又放假


今期飲食男女出咗la. 睇下有冇自己個樣先. ?

hehe. 見到la.
原來佢個題目係手作仔. 我的那篇有半張A4紙咁多. 都算大張相. 咁俾面呀!



不過打錯咗我叫吳小姐. 仲要係OL 
人地明明係伍小姐. 係Librarian  ma
  (好彩都唔算太醜樣. 嘩哈哈 !)




佢叫我示範一次草莓酒.(遲d 出blog ) . 仲拎咗支梅酒出去俾佢影相
點知支梅酒冇得出鏡. 人地咁辛苦拎咁大支野出去. 居然冇佢份


呢個加酒動作. 影咗好耐ga .得半支酒真係倒咗九年都未倒完. haha




呢次對我黎講都係一個好得意嘅體驗. 人生真係咩都要試下
如果初初我怕人地呃我. 咁我就冇咗呢個經驗嘅機會啦!


 


1 則留言: