2008年11月8日 星期六

印度咖喱雞+ 炸芝麻蝦

十月中(13/10)去了工聯會上這個堂


兩樣都好容易學會. 而且仲好好味


印度咖喱雞食落口的確和係印度餐廳做的一樣. 不會下椰漿的


每一組煮完的咖喱都會有不同味道. 有些甜d.有些辣d


因為上堂時唔記得影相. 返屋企裝咗d 菜飯去飯盒. 順便俾榮榮帶飯

相就睇唔到d 雞la. 沉哂係底



愛心飯盒



芝麻蝦也不難做. 只要挑筋. 挑腸. 再開邊. (有挑筋就會彎埋一舊變蝦球)
沾滿芝麻和麵包糠便可拎去炸



每人有兩隻. 脆卜卜.好好食


阿sir 話食時配上芒果醬. 但d芒果醬一畢出來就是一舊果肉.
完全唔知點樣沾上隻蝦度.


不過就咁食都好好味. 如果下次自己整. 或者可以試下點沙律醬 



14 則留言:


  1. 不好意思, 借位
    西洋菜街~~找家

    回覆刪除
  2. 工聯會d課程係咪要第一日就要報架喇?
    [版主回覆11/11/2008 22:16:00]第一日報會容易d 報到law
    但其他日子都可以試下ga

    回覆刪除
  3. 大力b.....你可以整呢個請我地食呀....

    回覆刪除
  4. hihi 路過...送你一朵花

    回覆刪除
  5. 下次教我整個蝦丫.... 至於個咖哩...可以交換心得... 我曾經都學過兩款咖哩, 其中一款係印度咖哩.....好好味架

    回覆刪除
  6. 印度咖喱正呀, 如果加埋薄餅, 就真係VERY 吉喇~

    回覆刪除
  7. 2樣都好正呀, 流曬口水了~~

    回覆刪除
  8. 繼續整多d 好野食!!!! 唔係個個都做得到的!! 你應該明白我講咩,加油!

    回覆刪除
  9. yummy yummy ~~~~ 想引死人咩, 人地最鍾意食熱氣野架麻 ~

    回覆刪除
  10. D蝦一定好正!

    回覆刪除
  11. 芝麻蝦賣樣幾好喔 !

    回覆刪除
  12. 兩樣我都好喜歡食 下次整完我幫口試味

    回覆刪除
  13. 衰鬼~好好味咁喎! 等我偷下師又住一下, 可以俾個譜我嘛?^^
    [版主回覆11/20/2008 11:56:00]我係工聯會學咋ma 見你解答咗我浸酒ge 問題. 我就俾食譜你la 你俾e-mail. 我scan 俾你 ?

    回覆刪除