2009年2月11日 星期三

團年飯

由於忙著搬屋. 很多想記下的事情都沒有寫. 要慢慢追回才行


希望大家不要介 意睇隔夜貨. haha


我而家已經搬咗屋la. 但都仲係一片凌亂. 等我執好咗就影d 相同大家分享下先


平時每月一聚的blog 友. (其實係一個月聚好多次......)
我們早在18/1 便吃了我們的團年飯


今次我遲咗去. 沒有幫手


也是靠珍妮仔煮好一枱美食給我們


豐富的團年飯. 新一年新開始



先來很久沒飲過的椰子雞湯


年年有餘 (不太吃魚的我也吃了幾啖. hehe)



大家指定想要的咕嚕肉. yummy



我指定要的茄汁蝦 (要好似我咁成日哈哈大笑)


.


西蘭花炒帶子



飽片生菜(大家都發財)



薑蔥蠔 (不過都係鍾意食炸蠔多d )



茶香燻雞 (珍妮仔 : 個鑊唔係要搖ge咩 ? 點解我個腦成日記住呢個動作 ? )



又開開心心咁食完一餐飯


過年野仲有好多篇blog 未寫. 點算好


下一篇寫開年飯先. haha


 


12 則留言:

  1. 搖咩呀.....唔明你講咩添

    回覆刪除
  2. 樣樣餸都好正, 睇到我流曬口水呢~

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年2月12日 上午9:08

    嘩...好好餸呀! 點解個蠔咁多汁既

    回覆刪除
  4. 睇都我好鬼肚餓丫!!

    回覆刪除
  5. 好豐富!
    咕嚕肉岩哂我!

    回覆刪除
  6. 睇到我好肚餓tim.....


    回覆刪除
  7. 各位靚媽,你地準備好你地既小寶貝換季未呀??得閒就嚟睇吓啦,本店新入大量春夏季款!!仲有冬季大清貨添呀...
    如有打擾,敬請原諒!!

    回覆刪除
  8. 鮑片  樣樣都好正斗!!

    回覆刪除
  9. 屋企自己煮咁多餸..好利害喎

    回覆刪除
  10. 半夜都流口水.......

    回覆刪除