2009年2月22日 星期日

甘栗鮮雞湯 (附食譜)

第二次煲湯. 也是跟菊姐的食譜


自己煲完都覺得呢個湯好好味. 可能自己鍾意食栗子吧


入面用咗一副雞殼, 初初都唔知咩黎


問完媽咪. 即係俾人去咗大部份肉的.係雞檔買

屋企街市都仲有雞檔. 所以有得買


好似廿蚊一副. 唔知有冇買貴到. 俾人呃呢......


畢咗落個碗度先發現唔記得落鹽. HAHA



 


材料:雞殼一副,甘荀一條約半斤重,去殼栗子半斤,蜜棗四粒,薑一塊。


調味料:鹽一茶匙。


做法:


[一]雞殼飛水洗淨,栗子放滾水中浸十分鐘去衣洗淨,甘荀去皮洗淨切大塊,薑、蜜棗同洗淨備用。


[二]水十二碗煮滾,放入所有材料大火滾五分鐘,轉小火煲兩個半小時下鹽調味即成。


註:超級市場有鮮雞斬件出售,非常方便。栗子多預點,如有爛掉的或不夠用。


4 則留言:

  1. 我都好愛LEE種湯架...
    我試過加埋粟米..
    真係SWEET到唔洗加SALT..
    [版主回覆02/23/2009 13:04:00]加埋粟米又真係幾正喎. 我下次都試下先

    回覆刪除
  2. 牛牛米米の有個貓天地2009年2月23日 清晨5:23

    好味喎

    回覆刪除
  3. 有野請教 !   唔知點解 , 我有時煲 D 雞湯會白色 , 有時又唔會既 ?  我做錯 D 咩呀 ?   我鍾意白色果種呀 !  唔該您教吓我呀 !

    回覆刪除