2009年2月20日 星期五

情人節的晚上~ 金稻園

從來情人節我都不願一個人在家


不論今年自己沒情人. 還是以前佢要返工陪唔到我.


我都會找節目俾自己. 因為自己開心先係最重要


今年情人節上午要返工.


下午 1 男3女 一齊番大陸行街食飯同按摩.


冇錯. 又係你地呀. 計至今個星期六.分開黎見的話. 已經見咗你地七次la. haha


我們先行了一陣廚安居. 買了些烘焙用品


之後便吃晚飯la. 原本諗住食大漁. 但好多人


所以我地去咗食砂鍋粥


深圳市金稻园 ~ 砂锅粥
http://www.szjdy.com.cn/index.html


睇下幾大煲


入面有一斤蝦. 一斤田雞, 好多料


每人有兩碗. 好飽. 同埋d 粥好甜


附送的油炸鬼. 唔係脆的. 但都好好味. 不會很油


因為d 粥係即叫即整. 所以等好耐ga


咁我地都叫咗其他小菜一路等一路食.


先來串燒雞軟骨和雞翼


仲有燒蠔. (好好味呢 ) 10蚊3隻. 好平



炸豆腐. 但我覺得入面可以再滑d


半隻蔥油雞


豆豉鯪魚油麥菜



很好味的三杯豬手


呢間餐廳除了粥外. 大部份小菜都很好吃. 除咗碟雞馬馬地外. 其他都好好味


我想話上面咁多碟野. 我地係食哂. 但我地係得4個人. 1男3女


係咪覺得我地痴咗線......那刻我真係飽到有d想嘔. haha


之後我地又去咗月亮灣度按摩


但我親愛的朋友點解你地仲可以係按摩完後係骨場食消夜......
我真係食唔落呢!


半夜差不多兩點先返到屋企.....有點累. 但是很開心


而且我都有花收. 多謝你小魚仔


4 則留言:

  1. 好似好正噤WO..
    好多野食..=W=
    情人節有朋友陪都唔錯..
    我果日都係同左朋友去SHOPPPPING   XDDD
    [版主回覆02/23/2009 11:25:00]一個人係屋企咪更加觸景傷情

    回覆刪除
  2. 下次我地去食大漁啦,我想試下呀~
    [版主回覆02/23/2009 11:25:00]好呀. 愛麗都想返ga

    回覆刪除
  3. ^^下次我地去一次玩啦!
    今次你終於去得成廚安居,上次都係我衰,冇帶地址!
    [版主回覆02/23/2009 11:25:00]其實都唔係想像中咁多野睇

    回覆刪除
  4. 我都有起大陸食過個D 燒蠔.HEHEHE!

    回覆刪除