2009年2月2日 星期一

濠食一天

對上一次去澳門已經係06年嘅事


這個新年假因為忙要執野搬屋. 都冇得出街. 但放一星期假. 天天都在家....
oh. 我會悶死的


所以除了初二去拜年外. 初三我就約咗一位舊同事和我媽咪一起去了澳門一天飲飲食食. (不過夜. 是因為酒店實在太貴呢!)


因為我們很笨的在香港吃了早餐. 落船時跟本未肚餓. 唯有先周圍逛逛


見到這間鋪前有人排隊. 旅遊書也有介紹. 我們買了一個三份吃
說實在. 和台灣的差遠了. 絕對不值得排隊買來吃.




媽媽說未行過去大三巴後面.
ok. 我就幫你影張相. 不過要又要影個大三巴. 又要影個人. 你就會好似蚊咁細. haha
(自己估下呢張相咁多人邊個係我阿媽. 哈哈)


之後我們便去了祥記吃lunch. 但不知是否過年的關係. 排了很長龍
我們等了九個字才可有得吃. 但其實我覺得唔係真係咁好味law
呢d 質數元朗都食到. 似乎還是給旅遊書和阿蘇誇大了

個金沙魚球. 食咗一半先記得影相. 碟麵是超細碟的. 媽媽說魚皮有點腥......


過年的關係吧.  一些我們想去吃的鋪頭都沒開門. 我們還是亂咁行下
路經一檔"篤篤野" 便買了一些來吃 (澳門都幾多呢d 鋪頭)

最攪笑係佢有一串好似豆泡嘅食物. 我地問咩黎. 我媽聽到佢話封塵豆腐.
但其實人地係話風琴豆腐. 老闆娘還笑說 : 風琴呀. 風塵女子咩!! 哈哈哈 !


(又係就黎食哂先記得影相)


之後我們過了氹仔. 當然要吃豬扒包. 但大利的人龍長得嚇死人
我們只係隔離的一間餐廳買了一個頂住先. 包包是ok的. 但豬扒就差點

(我們等人龍散去後. 媽媽還是想吃一下大利的. 所以要了豬扒多. 人地塊豬扒真係有肉味d ga喎)



再去了博物館. 在這裡叫影得最多相了. 有5張. haha



之後又返過去官也街吃水蟹粥. 個粥真係好好味呀. 仲有炸田雞. 都好好味
又脆. 又夠味. 正.



其實一整天都是吃吃吃. 當中我們有入過新葡京去看看. 但沒有賭錢.
不過我居然在入內時俾人問咩年出世. 嘩哈哈

勁開心噃. 係咪即係我個樣仲細呢. hehehe (18歲距離我已經是很遙遠的事law)

之後晚餐. 媽咪很想吃雞湯翅. 但我們不知那間好吃. 而且很多飯店都排滿人

在亂逛下. 我們入了一間在地庫的餐廳. 叫"補之林"


腊味煲仔飯和雲呑娃娃菜都很好吃...
至於翅......佢個湯的味道也不錯的. 可惜翅不多law. 還要$330



一天以來吃了這麼多東西. 都幾勁.


好彩新年假冇點出街. 都冇叫太過大魚大肉啫.

搬咗屋後就要勤力d 做運動去減下肥. 唔係冇人要就慘law


9 則留言:

  1. 我覺得D朋友去完澳門返嚟都係對D嘢食有D失望...
    [版主回覆02/04/2009 17:05:00]不過都會想去行下ge. 但除了賭場以外. 全都是吃吃吃

    回覆刪除
  2. 篤魚蛋個間就係"恒友"呀!!! 無去錯!!! 我地去macau前好少食breakfast haha! 所以咩都食的,試過有次同朋友去,每小時都在食緊野.就是我最肥最瘋狂的時期了!!!!
    如果食中菜我地會去陶陶居.都有翅食的,不過就貴d! hehe 雖然你個日好似無咩好食,但係我都想快d 再過去食食食.同埋陪人贏錢! 因為自己賭好少贏,我陪的那個有我起度會旺佢d!!! yeah!!
    [版主回覆02/04/2009 17:06:00]我特地影相. 睇下係咪同一間ga. 但佢唔係係大三巴個位喎
    可能有分店卦. 支醬要25蚊呀

    回覆刪除
  3. 經阿蘇介紹過的, 之前好味的都變了, 份量又少了!!
    另一例子就係, 佢介紹的肉丸粥,幾年前朋友帶過我去,之後都有再去食過, 都係大大粒,d粥好綿的, 但係tvb播完阿蘇介紹後再去, 肉丸變細粒了, d粥好似米水
    [版主回覆02/04/2009 17:07:00]同埋d 旅遊書都係介紹同一些鋪頭ma. 個個都拎住本書去行 就變咗個個都去同一度law. (我都係咁. haha)

    回覆刪除
  4. wah!
    去得成呢!開心呀!
    [版主回覆02/04/2009 17:07:00]叫做有得去玩下咁la. 唔駛日日係屋企執屋
     

    回覆刪除

  5. 澳門真係多左好多地放玩 ......
    [版主回覆02/04/2009 17:08:00]但都係食食食. 呵呵

    回覆刪除
  6. 去親澳門都係食食食..... 所以唔敢去~
    [版主回覆02/04/2009 17:08:00]咁我又唔會唔敢去喎
    台灣去過了還是覺得有好多野未食呀. 想去多幾次tim. haha

    回覆刪除
  7. 我都好耐冇去過了,其實食之外都冇咩好玩~
    [版主回覆02/05/2009 14:18:00]真係由朝到晚都係食. 玩都係睇下博物館咁ga 咋

    回覆刪除
  8. 我都好想去玩下, 食下呀...諗起上次同屋企人嘅澳門之旅呢..

    回覆刪除
  9. 你有一手好廚藝, 點會冇人要呀~

    回覆刪除