2009年2月18日 星期三

開年飯

7/2 (星期六) ~~ 開年飯


好多blog想寫啊. 但剛搬家. 我部電腦連線都未插番好. 寬頻又未申請


想追番d blog. 真係一日一篇都唔掂噃


番黎先. 7/2 又是我們玩開的一班blog友開年日子


今次的大廚唔係珍妮仔. (佢可以抖下)


轉咗人地男友~ 勇哥哥.  佢煮野都好好味噃


呢日我要搬屋. 差不多七點先去食飯.


接下來又是睇食咩嘅時候


雞絲翅 (好勁呀. 翅都識整)


豉汁蒸帶子


芝士大蝦



我最愛吃的栗子炆雞 . d 栗子超好味呀


瑤柱豆苗 (d 瑤柱多到呀.....)


象拔蚌金菇扒竹笙 (這個菜有個很漂亮的名字叫~ 萬象更新)



蒸魚


菠蘿雞絲


閒談一回. 又來甜品


腐竹雞蛋糖水. 不過我那碗沒有蛋啊. 因為已經很飽了


二月的一月一聚就是開年飯


但我發覺我一個月裡頭實在見了你們好多次呢.


你們會對我生厭嗎 ? 不過就算厭我都會迫你地見我的. 哈哈哈


7 則留言:

  1. 豉汁蒸帶子 ,我1個可食哂成碟!

    回覆刪除
  2. 好多餸呢 ! 勁 !

    回覆刪除
  3. 小霸王趙家發趙家富2009年2月18日 上午10:49

    勁多餸

    回覆刪除
  4. 萬象更新個名個精彩唷! 我總覺得識煮野ge男人會較細心

    回覆刪除
  5. 好正呀~ 睇到口水流, 好勁男人都堯煮咁多野. 絕讚!

    回覆刪除