2009年4月10日 星期五

復活節特色包包

3/4 係工聯會報咗個復活節特色包課程
同irene 一齊學


都好耐冇整過包. 今次仲要搓兩份. 真係搓完都有d 一身汗ge感覺

搓好的麵糰


課程會學三款包包. 其中一款會包入吉士餡. 另兩款會加入提子乾同乾果皮. 只是做型不同而已


先包餡及做型. 等待發酵



出爐了. 像豬仔包. 但其實呢個叫復活蛋.....


加上朱古力裝飾



再灑上糖霜便完成了


包入吉士餡的叫朱古力復活蛋包. 但其實朱古力只係表面裝飾......
吉士餡仲要我唔鍾意食......



第二款復活節十字包. 其實只係係表面唧上十字型狀.
味道就是肉桂加提子乾的味道
唔知傳統的包包是否同一個味呢.??


出爐後, 個樣都幾靚仔



最後的便是兔仔包了. 味道和十字包一樣. 只係扮下兔仔咁law

阿sir示範咗兩款. 但第一款我真係由佢畫圖係白板開始到個做型及出爐
我都唔覺得似一隻兔仔. 完全想像不到


平時的小豬碧碧想像力都好豐富呀.但今次.......
你地認為呢 ?



第二款就叫似ddddddddd 囉. ! 先要做兩隻耳仔.



這是阿sir 的示範



到自己做的時候. 個耳仔實在太厚了. 好難插係上面. 所以我把位置改了
眼耳口鼻也是亂塗. 當我畫@@ 眼時. 阿sir 話我咁咪唔似兔仔


其實佢畫的那個也不是似兔仔吧.....唔好玩la !!



對今次呢堂其實有點失望. 並唔係心中所想咁特色law.....


6 則留言:

  1. 唔錯啵
    [版主回覆04/12/2009 09:46:00]我覺得你學時那些靚好多呢

    回覆刪除
  2. 兔仔做型好過癮-W-
    [版主回覆04/12/2009 09:46:00]YES. 但就一d 都唔似兔仔law

    回覆刪除

  3. 小朋友見到一定好鍾意~

    回覆刪除