2010年8月4日 星期三

散水餅~法式朱古力貴妃蛋糕 (附食譜)

一起共事了有2年至4 年的數位同事 . 都同於今年度離職了

其實我也很不捨得. 但也願大家有更好前程

我估呢年ge蛋糕應該會減產

一. 少咗再整番去俾同事生日.
二. 平時得閒整咗都有佢地幫我消滅. 而家就只係得番學生

今次整個散水小蛋糕. 係我地餐散水飯度. 可以再食我整ge野

但唔知點解個底有d 濕呢. 唔通我未攤得夠涼就入袋 ?
定係要焗耐d 呢 ?



《3D 凝甜品》45-50 粒 (所以我只整了一半材料)

材料 :

全蛋       8個
蛋黃       4個
糖          275g
餅粉      230g
泡打粉  10g
可可粉  20g
鹽          2g
牛油      300g (溶化)

做法 :

1. 把粉材料一同過篩
2. 將全蛋. 蛋王. 鹽和砂糖用攪拌機混合, 攪至呈浮軟狀
3. 輕輕拌入粉材料至完全混合, 慢慢加入己融化牛油拌成粉漿, 放入冰箱冷凍至少2小時
4. 取出粉漿, 倒入己掃油的模具中, 轉放入己預熱至210c 的焗爐烘焙7-10分鐘.



30/7  餐散水飯去咗我生日那間度食 ~ 金利來

叫咗勁多野食呀 !! 我地得13個人. 呢度係個帶子伊面 同 個鹵水拼盤食剩少少咋.
其他係清哂ga . 好大食呀我地 !!

呢度仲要係有兩碟金沙蝦同埋炒通菜未黎ga



繼美孚之後
再一班好同事離我而去.  你地要掛住我呀 !!




2 則留言:

  1. 多謝你的散水餅
    真係超唔捨得你地呢班好同事(除左某D人),如果唔係今年變成咁,我都唔會走住囉,唉
    不過你記住我生日都要整蛋糕比我架WOR,你唔搵我,我都會搵你架喇,呵呵
     

    回覆刪除
  2. 我地定時出黎聚聚舊,就無問題架嗱!大家各自起唔同地方收料,哈!

    回覆刪除