2011年4月20日 星期三

澳門悠悠蜜月行

結婚剛好一個月. 因為未有時間去渡蜜月. 所以抽了時間和老公去澳門走一轉.

沒有選定的景點. 只是到處走走看看. 享受兩人共處的時光



一到步. 便先去皇冠小館來個早餐.
叫了一個雲吞蝦籽撈面同半鍋蟹粥

個雲吞面. 成五十幾蚊. 得三粒雲吞. 蝦籽都幾香. 麵質都ok. 但似乎都貴咗少少.


蟹粥超讚. 原本以為只係d 粥甜. 估唔到隻蟹都一樣咁好味. 半鍋份量入面有兩隻蟹.
仲有蟹糕. 食完都回味啊 !


跟住我地去咗大三巴. 澳門博物館. 食咗杯椰子雪糕. 個天就開始下雨了


所以提前了回酒店呢


今次想住間靚酒店浪漫下. 最後選咗萊斯

酒店座落於漁人碼頭入面. 環境好靚. 英式設計. 影相都有排影


張床好舒服.成間房都好舒服. 同老公就係酒店睇埋女牶大結局.哈哈



全部房間均有海景. 仲附設露台
露台望出去. 好大個海. 可惜今日天氣不太好


浴室都好大ga. 個浴缸好靚. 仲可以浸住咁睇電視

 


條樓梯就啱哂人地影婚紗相

 

 

夜晚.book 咗新葡京酒店自助山buffet
前往食buffet 前. 突然頭痛得要命. 差點便想放棄去食.
點知食咗藥. 係酒店坐咗一陣又好番

酒店分兩個時段. 我地選擇咗6-8. 六點前門口已經好多人
入面地方很大. 取食物的枱子也很長.

食物款式多. 質數ok .二百幾蚊一位都幾抵食.
不過部份食物要排除. 例如蠔. 鮑魚呢d

 


即場白灼蝦(左) 但冇咩味的......


 

每人每次限拎兩隻


 

甜品勁多選擇


 

兩個人好似五百幾蚊. 都幾抵食呀. 但我都係覺得上次mgm 好味d .

但就冇咁多選擇. 老公冇咁多野啱食

 

 

訓醒第二日係酒店食完早餐. 就出發去氹仔la.

去過幾次澳門. 但就冇去過路環呢一邊.
今次我地係氹仔坐25號巴士去路環

原本想去睇熊貓. 點知星期一休館
咁就去黑沙海灘睇下la

d 沙真係黑忟忟ga喎. 仲好大風......



法蘭度餐廳就係旁邊. 但我地當時仲好飽. 所以冇入去食.....下次要試下先得

 


 

之後來這間餐廳.(雅憩花園餐廳)  是因為它座落於聖方濟各教堂旁邊.

睇書介紹係好靚ga. 環境搭夠


 


 

但食物呢. 都ok ge. 可能未夠餓la. 食唔到想食ge野. 下次未必再黎lu

 


 


馬介休球. 咸咗少少. 但都好味

 


食錯咗. 佢話係葡式炒蜆. 我地兩個以為係葡汁.點知係香茜....




咁啱一下車就見到安德魯. 就買個葡撻食下
七蚊一個.

點知佢就咁係個碟上面夾俾我. 都冇熱住ge
唔熱的蛋撻. 味道大打折扣


 

原本book 咗九點半船. 但因為太累la. 第二日又要反工

所以改四點鐘就坐船回香港lu.

7 則留言:

  1. 有冇睇水舞間?
    [版主回覆04/21/2011 09:58:00]冇呀. 覺得太貴.....

    回覆刪除
  2. 我上次住萊斯又係咁既天色…
    好掛住新葡京呀…我又係住萊斯O個次食架, 不過已經幾年前喇…上年生日為左佢先去澳門, 結果去左睇小豬演唱會冇食到…好掛住呀…
    [版主回覆04/21/2011 09:59:00]我都覺得佢多選擇. 但唔好勁好味
    反而上次食MGM 雖然少款. 但又覺得樣樣都好好味

    回覆刪除
  3. 我0708O個時係樣樣都好味架~而且唔駛排隊, 我都驚會退步…
    MGM幾錢?
    380真係抵喎
    [版主回覆04/21/2011 12:16:00]咩唔駛排隊呀. 雖然都快.
    鮑魚同蠔都要排. 攪到拎中間d 野食時. 人地又以為你想打尖.
    mgm 好似都係280左右.  但食物選擇就真係唔多.....

    回覆刪除
  4. 我指0708年o個時唔駛排隊呀

    回覆刪除
  5. 個酒店好靚 ~~ 上次同Simon 去時都未開 ~~
    [版主回覆04/22/2011 01:36:00]第時再同阿b 一齊去la

    回覆刪除
  6. 法蘭度都有 d 貴,我都係鐘情於福隆,哈

    回覆刪除