2012年1月10日 星期二

血糖測試

2012年1月11日. 龍豬寶寶 13wk 2d


由於老豆有糖尿. 我又超重. 所以今日要反去健康院做糖水Test

有人話杯野好難飲. 又話係好甜好甜的一杯葡萄糖水

甜味我應該接受到ge. 我平時都鍾意食甜野

一早8:15 去到健康院.先抽一支血. 再飲杯糖水
但杯糖水係勁大杯law.

甜味我接受. 但係晨早流流飲咁大杯野. 又要空肚飲. 真係有點想嘔.

好彩抖咗一陣都忍得住. 唔係又要再飲過啦 !

係咁大杯 !!!



不過飲完之後要係健康院坐兩個鐘. 姑娘話唔好反屋企喎. 唯有買本雜誌消磨下啦

兩個鐘後又抽一支血

呢十日已經抽咗七支. haha

姑娘話有事就打電話通知. 冇事就去到2月覆診先再講喎 !

希望順順利利啦.! 我唔想戒口呀 !!

3 則留言:

  1. 放心喇一定無事^^

    回覆刪除
  2. 祝你順利過關 ^^

    回覆刪除
  3. 發覺我每次抽完血o個日都好鬼攰, 但係夜晚又訓唔著…

    回覆刪除