2012年1月8日 星期日

甜酸龍脷

有咗寶寶之後. 真係勁唔想煮飯. 所以碧碧廚房都停工了差不多兩個月

不過有時唔煮又迫住食飯盒........

一星期都煮一次ge. 但冇心機煮新餸了

而家過咗三個月. 希望精神同心機會好番d 啦



呢個餸唔駛下太多鹽去醃. 我煮得咸咗d 了

同埋又係反到屋企先發覺冇洋蔥.......


《俩口子住家菜》

材料 :

急凍龍脷魚柳        2條 (切件)
洋蔥                        1個 (切絲)
橙.黃.紅椒              各1個 (切絲) (我自己只下了一個青椒)

汁料

茄汁            3湯匙
糖                1湯匙
白醋            半湯匙
水                2湯匙

做法 :

1. 魚柳抹乾, 抺上1湯胡椒粉及鹽 醃5分鐘, 抺上薄薄的生粉

2. 大火下油約約1/4杯起鑊, 下魚柳煎至兩面微黃色, 轉中火煎至全熟, 盛起隔油備用

3. 大火下油約1湯匙起鑊, 下洋蔥及半茶匙鹽炒至軟身, 加入三色椒炒勻, 注入汁料炒勻, 最後加入魚塊炒勻上碟即成

1 則留言:

  1. 我早2日都煮左呢個食送,不過我好 lazy, 用現成果 d 方便汁煮 ^^"
    [版主回覆01/12/2012 10:50:09]我都係用醋糖.茄汁. 呢D 屋企都有. 都好方便

    回覆刪除