2012年1月2日 星期一

健康院檢查

2012年1月3日. 龍豬寶寶 12wk 1d

今日第一次去健康院檢查. 亦係第一次冇老公陪去.

8:30 便要到達. 好彩我排第二個. 可以快d

朝早的姑娘都好忙咁. 我又第一次去. 攪到好似有點手忙腳亂

不過個個姑娘和醫生都好好人. 仲叫我唔好咁緊張

去到度高.磅重. 量血壓. 見姑娘. 再見醫生. (可以聽bb 心跳 )
驗血. 聽埋講座. 便可走人

前後用咗兩個鐘. 十點半閃得



今次檢查發覺居然輕咗4lbs, 我忍不住話咁好 ! 姑娘問我點解好. hahaha

同埋因為老豆有糖尿. 所以下星期又要再番去做糖水測試

原本姑娘想約明天. 但實在冇法連請三天假呢 !

沒有留言:

張貼留言