2008年2月16日 星期六

士多啤梨撻 變咗做 蛋撻

成個新年假期. 我都係度玩煮野食咁滯


初三玩完蘿蔔糕. 初四又約咗emily 教佢整蛋糕


咁carmen 又話得閒. 我地又再諗玩其他野


以前剪低的報紙. 有個士多啤梨撻. carmen 話想試


我冇所謂. 雖然見到個食譜話要落500ml 忌廉, 我就知我一定唔食 (我唔飲奶的)


我最重要都係玩啫


個食譜話要加d 士多啤梨果醬落個餡度. 但根本就好難攪勻


個撻出到黎一d 粉紅色都冇. (報紙張相夠胆死係深粉紅色)
更加唔好話士多啤梨味. dddddd都冇, 奶味就勁重. (佢地話我聽. 我邊夠胆食)


變成鮮奶撻.


個食譜都唔掂ge. 唔打出來了


不過影相時切少少士多啤梨放上面. 個樣都呃到人



最後我地放棄. d 餡全部唔要. 將佢變做蛋撻


hehe. 呢個就好味得多la. 我都啱食. yeah!!


不過.仍覺得個皮唔夠脆



 


原本我地諗住玩好多野ga. 不過似乎高估咗自己. 時間不夠. 但carmen 又想試下佢新買的模. 所以俾咗包梅子綠茶果凍粉佢玩.


就咁溝埋就得. 唔駛煩


個麵包超人模勁靚啊!!


還有我喜愛的豬仔



呢個模整出來有個款. 都幾靚呀



 


沒有留言:

張貼留言