2008年2月8日 星期五

快高長大.年年糕!!

過年. 個個都應該都會整番d賀年食品過下節啦!!


26/1 我就約咗小魚仔同 Ivy 去我屋企整年糕玩下


一日裡面就整咗蘿蔔糕. 芋頭糕和馬蹄糕


我三樣野都未試過整ga !!


不過發現事前功夫要整好耐. 只係切d 蘿蔔. 芋頭. 臘味. 批馬蹄就用咗成兩個鐘有多la


我地大約由2:00 左右開始整. 差不多整到七點幾. 整咗十幾底糕. 但係好滿足啊!!


好彩我借咗媽咪個電蒸籠先咁快蒸哂. 好可惜我跌爛咗. 要賠番一個新的俾媽咪........唉


首先出爐的是蘿蔔糕 . 正!! (我地係切絲. 唔係刨ga. 話唔會流失水份喎)



之後再來芋頭糕. 原來生芋頭係好難切ga. 真係辛苦哂 Ivy 啦!


 


最後是馬蹄糕. 大家都未整過呀 ! 整出來個樣係黃色. 唔太透明


初初還以為是失敗了. 但第二天煎來吃. 味道和酒樓的一樣啊!! 好好味呢!!



第二日早餐. 煎好的三款年糕. 味道一流


最後係度恭祝大家身體健康. 年年升績加人工.


小朋友快高長大. 貓地們肥肥白白 . 健健康康.


15 則留言:

  1. 聽朋友講年糕整開, 就要年年整架喇 ~
    [版主回覆02/09/2008 00:57:00]我諗都會年年整卦. 自己整平好多ga

    回覆刪除
  2. 正呀..聽日就試到喇!!! 又話聽日早起..仲唔去訓 仲有你電腦整番好喇咩~~~

    回覆刪除
  3. 我想食馬蹄糕呀!!

    回覆刪除
  4. 三樣野都係我鍾意食的呢. 可以話除左新年全年都會起茶樓食既點心呢!!!正! 今年我嫲嫲都整左好多蘿蔔糕同年糕啊!!yummyumm

    回覆刪除
  5. 碧碧,
    祝你身體健康! 萬事如意!
     

    回覆刪除
  6. 我今年終於都無時間整呢...

    回覆刪除
  7. 好多料呀,一定好好味喎

    回覆刪除
  8. 第 1 次的賣相都不錯啦 !

    回覆刪除
  9. 嘩~ D蘿蔔糕好足料呀

    回覆刪除

  10. 開工大吉! 財源滾滾來!
     

    回覆刪除
  11. 嘩..個蘿蔔糕好多料喎, 一定正到痺

    回覆刪除


  12. 你地都整咗好多盤啫

    回覆刪除
  13. 碧碧....祝妳新一年......心想事成.......開開心心.......happy always^_^!!

    回覆刪除