2008年2月29日 星期五

黑椒香草春雞 + 心太軟 = 失敗

情人節的主菜和甜品 ......都不太好味


隻雞我地前一兩日就周圍搵.因為唔知邊度有得賣


最後係吉之島找到呢隻有機雞. 約1KG. 要六十幾蚊


但平時只係整雞脾雞翼的我. 見到成隻雞時.我覺得好肉酸. 唔想掂佢個頭.同摷佢個身.所以最後叫咗榮榮幫我醃咗佢. (同埋隻雞好肥...)


其實味道都OK . 但就唔知點解焗極都唔熟. 一開始已經用200C 火焗40分鐘.
出爐.個胸位有D 唔熟. 反轉佢再焗多10分鐘


跟住個脾位都係未熟.跟住斬件再焗. 唉...... (已經問過人. 話應該係個脾位度界兩野)


不過係斬件之前都影咗張相.



之後的甜品--心太軟.第二次整. 在甩模時還是整爛了


上次雖然都係爛咗. 但都好好味.


諗住今次換個食譜試試. 點知甜到嘔......



雖然在情人節. 榮榮咁啱放假可以陪到我. 但佢那天不舒服


在等食的中途去了眠一眠. 但對於我.....雖然明白係唔舒服. 但都好似有D唔開心咁


加上D 野食又攪成咁 (我係一整唔到唔好就會好失落的人)


不過點都好.呢餐飯我係地兩個第一次一齊煮的.
(平時係我煮.佢洗碗, 今次係兩份煮. 但都係佢洗碗. 哈哈)


 


1 則留言: