2008年10月21日 星期二

芝士炸蝦丸

陪媽咪去買餸. 佢話今晚炸春卷


我聽到後即刻叮一聲. 炸野.....我又炸


平時係屋企我跟本就唔會肯開油炸野. 但見阿媽係咪都炸春卷. 仲唔拿拿聲搵樣野黎實習下咩


呢樣就係之前學的芝士炸蝦丸


不過我似乎落得多咗蛋白, 因為媽咪屋企冇量匙. 一味靠估


攪到冇之前學時整的咁彈牙. 而且我整得太大粒. 媽咪話我整咁大粒做咩. 好似煎釀三寶咁....


而我老豆仲衰. 食咗兩粒. 先問我呢d 咩黎......而家算點先


我覺得除咗冇咁彈牙. 同埋有d 芝士走咗(包得唔好)外.....


其實都幾好味. 哈哈 !



 


1 則留言: