2008年10月6日 星期一

青青世界~ 美食篇

話說23-24/8 (冇錯. 係8月呀.但而家先寫)
 9號風球之後我和同事去咗大陸ge 青青世界度玩


但前一晚仲係九號風球. 我地兩個傻婆不斷咁担心冇得去玩. 不斷唔安樂咁msn咗一晚. 又怕下雨. 又怕繼續8號. ....


點知原來個天好鍾意我地.第二朝已經一號風球. 上到大陸只係下咗一陣雨就好天到不得了


簡直曬死人. haha

因為太多相. 一直都好懶去執. 唯有出咗我地呢兩日ge 美食相先la


一去到就要找下我幾年前食過的鼎泰豐.
說實在.幾年前ge 事.我只係記得係東門. 點知都誤打誤撞咁俾我地找到

叫咗陽春麵. 初初以為好齋. 原來都好好味
仲有煎窩貼. 好香口
小籠包分別叫咗普通的和蟹粉的. 吃過蟹粉的小籠包. 你實番唔到轉頭吃普通的
因為好味太多了
而我想價錢應該比香港平. 蟹粉小籠包才48元就有8粒啊


吃這少少的點心. 我和榮榮又點夠飽. 行在東門的行人道上. 個個都會拎住碗酸辣粉
我又係幾年前食過. 決定要再食一次 . 都好好味呀
唔好睇佢紅檔檔. 其實唔係好辣ga 咋


.


幾經艱苦. 我地終於去到青青世界. 因為原本我地應該只係搭15分鐘的士
點知塞車. 變咗搭個幾鐘的士都仲未到. 最後我地要係公路下車.爬欄杆
再不斷問人咁行咗45分鐘先到. 真係餓到呢


雖然咁辛苦. 但都係一個好好的回憶噃!! haha


一放底行李就去園內的餐廳吃飯la
有半隻雞.青青小炒王. 蒜香排骨和娃娃菜.



好好味的揚州炒飯                                        味道ok 的竹筒飯


叫了梅酒來飲. 不過很甜. 我自己浸的好味得多



四個人食. 埋單二百多元. 其實都ok
但當我見到張單. 濕紙巾收錢.紙巾收錢. 連碗筷都收我一蚊時
就真係 "頂....."咗幾聲. 哈哈


第二天的lunch. 我地唔再係園入面食. 而係行番出去類似住宅附近的一間飯館
呢度勁平呀. 個炒飯8蚊咋. 最貴那碟都好似不過12元


味道叫幾好ga. 不過污糟少少就是了



夜晚番出深圳東門. 尋找幾年前食過的豬骨煲
好彩我仲記得街名. 又係咁4個人拎住地圖加上周圍問人. 我地又成功到步la


個煲好似八十幾蚊. 超多豬骨. 抵到爛. 而且好好食


有時返下深圳食野都幾好. 不過始終危險d .所以都幾年冇去過了


今次食番哂. 好正


沒有留言:

張貼留言