2009年5月4日 星期一

豆腐卜炆冬瓜 (附食譜)

第二次同你玩煮飯仔


但今回輪到我煮給你吃. 是我給你煮的第一餐飯呢 !!


而家有blog .就可以記住佢la. haha


手卻慢的我. 當然又係好遲先開飯. 但不同的是. 你因為比較晚回來


不用呆呆的坐著等. 就唔覺得我煮得慢law


眼看普通的餸菜. 卻花了我最多時間

把鮮蝦去腸. 拍爛. 打蝦膠再釀入豆卜........我都唔知整咗幾耐


好彩味道卻是挺好的.



另一碟就係煮咗好多次的山東豬扒. 呢個豬扒實在太好味.一定要俾你試下
第一次梗係想攞高分d . hehe



材料:


冬瓜                     12-14
豆腐卜                 3-4
蝦仁                     6
薑花                     2
蛋白                     半隻
史雲生清雞湯     1(14 1/2安士)



醃料:
                          1/4茶匙
生粉                      3/4茶匙
蛋白                      1湯匙
麻油、胡椒粉      各少許



調味料:
清雞湯                   1
鹽、糖、麻油、胡椒粉              各適量



做法:


1.      冬瓜去皮及籽洗淨,切成骨排狀塊,留用。


2.      蝦仁剔腸洗淨,抺乾,拍爛,加入醃料攪勻成餡料,待用。


3.      豆腐卜對角切成三角型,並分別釀入適量餡料,備用。


4.      燒熱2湯匙油,爆香薑花,放入冬瓜略炒,並注入清雞湯,用中小火蓋炆煮至冬瓜七成稔,將豆卜平排放於上面,再蓋煮至材料熟透入味及汁濃,即成。


3 則留言:

  1. 2樣都好好味, 好好送飯呢~

    回覆刪除
  2. 請問兩道菜係咪甜架

    [版主回覆05/17/2009 22:04:00]花珠媽咪 : 我個燒肉都係失敗咗啊
    激死

    回覆刪除