2009年5月9日 星期六

My Birthday

27/4 又是自己大了一歲的日子. 已經過咗兩個星期了


今天才寫出來回味一下


今年身邊的人不同了. 因禍得褔. 現在是比以前更幸福吧 !


正日的那天. 奇蹟地我倆竟可以一起放假. 全天都有你陪我渡過

我地咗南丫島行下山. 睇下風景. 就這樣拖著走完一個山頭


謝謝你半夜買給我的生日蛋糕. 雖然只是小小的雪芳. 但心意卻是大得責死我



首輪生日飯由最好的blog 友~ 小魚仔. 珍妮仔. irene & ivy 陪我慶祝
可惜大家掛住影食物的時候. 居然冇影大合照

不過. 就算影咗都唔可以放上blog 的.


親愛的同事. 生日飯梗唔少得. 我部電腦入面最多相的相簿. 一定係你地.
去咗Ruby Tuesday . 因為一月時申請咗半價vip .由一月去到七月生日的同事.
每次生日飯都話去呢度啊 !!

oh.....以後都不申請了


學校每月校務會議都會為生日的同事慶祝一下生日.
今次特別多人. 因為要補番12月同3月. haha. 好多人.

多謝峰哥攞俾我地的大壽包.  大包內藏著5個小的包包啊 !



又係指定地方大合照la. 先來一張正經的


加上特別效果( 這些玩具都是我兩年前買下的啊 ) 重新拎出來一樣咁好玩. kaka


今次影得特別多相. 是因為有道具的關係吧. !
下次真係要買條banner 掛係後面先得la.



今年沒做蛋糕給自己. 同事們送了天使蛋糕給我 .
但我仍是覺得有點奶味.....



最後和一些認識了很久的朋友慶祝. 六個女生的組合
但始終要返工. 有些時候就未必能齊人了. 今次就少了好友kayee




感謝各位好友的愛護. 碧碧有你們. 生活才過得這麼開心呢 !!


沒有留言:

張貼留言