2011年9月18日 星期日

意式風情

八月份.因為mi club 的會員活動.

去咗灣仔一間餐廳Jack's Terrazza Ristorante學煮野食. 個感覺都幾得意.

環境亦不錯
雖然係露台.但都唔算太熱



材料已經放好哂



今日我地學凱撒沙律, carbonara同橙酒班戟

我地分咗三組. 我好幸運咁可以實習橙酒班戟. 因為另外兩款我都學過.

但做法都唔同的. 又可以學多咗野

沙律
我上次係towngas 學係用打蛋器打個醬. 呢度做法又唔一樣. 不過都好好味


carbonara (呢個好味. 冇奶味ga .)



最後到我呢組啦 !
先把班戟煎好. 再煮汁.
第一塊應該係最好味ga. 因為最多汁可以索

一次過會整四塊


呢個甜品真係好好味呀!! 希望番屋企都可以再整到啦 !


有機會都黎呢度食下飯先





沒有留言:

張貼留言