2011年9月27日 星期二

XO 醬蒸絲瓜

估唔到就咁用XO 醬蒸個瓜都幾好味噃! .

而且又快又方便

仲可以用哂剩餘的XO 醬. 真係一舉兩得

不過最後我係冇跟食譜淋芡汁ga .因為太麻煩. 我怕我倒番d 瓜水出黎時會連d 瓜都倒鬼埋. 所以我最後係就咁淋d 豉油係面就算


材料 :
絲瓜          300g
xo醬          2湯匙

芡汁 :
生抽   1茶匙
生粉   1茶匙

做法 : 

1. 絲瓜去皮, 切粗條,排列在碟上
 2. 加入xo醬在瓜面, 蒸約7分鐘後將瓜水倒出. 留作埋獻
3. 芡汁料與瓜水煮滾, 加入1茶匙油, 淋在絲瓜面即成




同晚仲煮咗呢個咸魚蒸肉餅. 第一次煮咸魚. d 手感有少少肉酸

媽咪叫我放係肉餅面蒸便可以. 但最後我都切碎撈埋係肉餅入面

老公勁讚好味. 我自己就覺得落哂一舊咸魚又似乎多咗d .
同埋好似好油咁........



沒有留言:

張貼留言