2008年3月28日 星期五

廣州探親

三月 8-10 號. 我陪咗榮榮返去廣州探佢婆婆.


而我又可當去廣州睇下玩下.  平時自己都係跟D 2天團去下旅遊景點多


今次就係悠閒咁周圍逛下


係佢婆婆屋企樓下. 有個青少年園地!!



但其實只係得D 石椅係度咋MA, 十足十平時香港D 阿伯捉棋地方


真係唔知邊忽青少年 ???



由於今次的目的係探親. 所以我地好多時都只係係附近逛逛. 
冇話去D咩特別地方


但有D 建築都幾靚. 係上下九街附近. 感覺仲好似台灣



 




呢D冇軌電車, 其實坐落都幾似巴士.感覺分別不大, 但我以前未見過



呢三日都早睡早起. 十一點上床.八點就起身. 好似一日多咗好多時間咁


呢朝我地去咗飲茶. 河的對面就係白天鵝賓館.



不過空氣真係好差. 勁矇



相比起我想像中. 其實廣州很乾淨. 唔會有好多垃圾係街.
分分鐘乾淨過香港



呢條河....勁污糟. 但都有人游水. 真係勇敢

係河邊見到佢對皮鞋. 勁想扔落水呀. 哈哈



係廣州. 好似周圍都好多呢D 銅像. 好多本地人都一樣會同佢地影相
我見過咁多個. 只係對呢個銅像有興趣. 


好好身材呀!! 



其中一天的晚餐出街食. 原本好想影相.但係佢D 親人係度
個感覺怪怪的. 所以都係收埋部相機啦


但呢碟野...忍不住要影


炸蠶蛹....我還是沒有勇氣去食. 榮榮試咗..佢話食時唔好諗咁多就得LA




而今次第一次見佢婆婆. 感覺佢真係一個好可愛的老人家.打牌時又會手指指叫人小心D(佢就食糊), 又為食喎.麥當當同零食. 佢都想食


 


希望佢婆婆身體健康.開開心心


亦多謝榮榮D 姨姨三天來的照顧


13 則留言:

  1. No. 1
    炸蠶蛹 <= 我不敢食

    回覆刪除
  2. 我記得好耐之前去過一次廣州..見到街邊好多人食0個d和味龍...都一樣咁恐怖呀

    回覆刪除
  3. 你地兩個.....都好咸濕呀, 非禮呀~

    好嚇人既食物呀

    回覆刪除
  4. 廣州我好幾年前就去過,但現在就不敢去,我怕人多怕空氣差囉!

    回覆刪除
  5. 唔..好想嘔呀!

    回覆刪除

  6. 香口,但我唔敢食!

    回覆刪除
  7. 炸蠶蛹 ...榮榮有無話好唔好食??
    [版主回覆04/03/2008 17:47:00]冇講......話個皮有D " UN"

    回覆刪除
  8. 好驚你個碟野...

    回覆刪除
  9. 見到碟野好想嘔 = ="
    廣州我好耐都冇上去囉....不過個到會有好多結婚野買,遲d會上去睇. 順便當旅行玩下...

    回覆刪除


  10. 炸蠶蛹~~~~ 十個怕怕呀
    [版主回覆04/03/2008 17:46:00]佢話係招牌菜黎GA

    回覆刪除
  11. ^^廣州真係進步了不少!我上個月去,都發現街上好少垃圾,但落雨時就好污漕了!特別上下九附近的街!

    回覆刪除
  12. 炸蠶蛹........ 見到都頭暈~~~
    妳影d街比想象中清潔

    回覆刪除
  13. 作死囉!咁都得.

    回覆刪除