2008年3月29日 星期六

香蕉全麥蛋糕 (附食譜)

又一做給同事的生日蛋糕 (差不多大部份同事生日我都會做蛋糕送給他們的)


 


因為我鍾意試整新的蛋糕口味. 好多時都係第一次整 (等我有多d 機會玩)


所以感謝個個同事次次都樂意做我的白老鼠. 鍚哂你地
(好彩咁耐都冇試過肚痛事件)




今次個蛋糕唔係好甜. 基本上係得d 蕉味甜. 口感似食麵包多d


香蕉加全麥粉, 感覺幾健康


雖然樣子不算漂亮. 但都希望壽星女鍾意



《日嚐甜品》


準備一個 3 吋x 7 吋長方形蛋糕模,並掃上一層菜油 (我用牛油紙鋪底)


先要將焗爐用180度預熱15分鐘


材料 :

無鹽牛油                    70 克
黃糖                            30 克
雞蛋                            80 克
全麥粉                        90 克
麵粉                            90 克
泡打粉                        1 湯匙
梳打粉                        1 茶匙
熟香蕉茸                    200 克


面層 :


香蕉                            2 條
砂糖                           少許
肉桂粉                       少許


 做法 :


 1.用電動打蛋器以中速將無鹽牛油打至軟身.


 2.然後分數次將黃糖加入繼續打勻. 


 3.    加入已打拂打的雞蛋,並以低速打勻. 


 4.    用攪拌機把香蕉攪爛成茸,之後倒入混合物中,以低速打勻.


 5.    篩入全麥粉,麵粉,泡打粉,梳打粉,然後用膠刮拌勻.


 6.將混合物倒入蛋糕模內,用膠刮?平表面.  在面層加上香蕉片.


 7.    將混合左砂糖和肉桂粉撒在香蕉面上,以180度焗45分鐘.


1 則留言: