2009年1月14日 星期三

芭比蛋糕 @ 歡送我的家

朋友仔ivy 教我整芭比蛋糕. 雖然我都係亂咁黎. 但唔好望得咁仔細嘅話.


個蛋糕都叫ok ga . 不過側咗少少身. haha


順道作為兩位同事. 肥陳 和pat 的生日蛋糕



同事製作的芭比前後左右多面睇



個公仔原本個頭都幾瘋癲下ga. 攪到我要幫佢梳頭. 重拾細個玩公仔的樂趣
蛋糕係靠兩個海綿蛋糕砌成的.再加上雜果和不同顏色的cream



同事們見到都好開心呢 !


因為快要搬屋了. 多位同事也說不捨得我的家, 說要來我家作一個最後的歡送party
呢晚真係好開心. 不斷的笑笑笑. 仲係咁周圍影相
(謝謝你們為我拍低回憶呢!)


先來廁所的回憶.  (還有阿b 用的廁所板啊 ! )


我雜亂書房的回憶


晚上我們打邊爐. 凍凍的天氣就最啱了


大家來張大合照吧 ! 飲杯!! yeah !


和親愛的同事. 很warm 的一張相


很開心的一張相. 用了來做wallpaper. 大家都對著芭比. 嘩一聲



吃完蛋糕後. 枱面杯盤狼藉



oh !! 芭比像被姦了一樣, 好慘呀.......haha



下月初就要搬離我這個住了三年多的家. 雖有不捨得. 但也是我重新開始的第一步


有著對我這麼好的朋友和同事. 我深感幸福.


知道自己沒有了一個人的愛. 但接著來的卻有大量友誼支持著我. 實在很感動呢 !


有一天. 我將會有一個更好更大的家. 來邀請你們. 再到我家開PARTY 狂野一番!!


沒有留言:

張貼留言