2010年3月11日 星期四

面貼面

前排天氣凍. 兩隻野成日痴埋一齊坐


夏天嘅時候. 係好少咁樣ga


有一日. 我望到豆豆個頭塞咗去啤梨塊面度......



咁攪笑ge. 好似好嗲咁啊 ! 駛唔駛痴咁埋呀 !



之後. 啤梨居然仲幫豆豆梳頭 ????


平時係極少咁樣. 只有豆豆幫啤梨.
(我仲見過好多次. 豆豆係度lam 的時候. 個死八妹唔鍾意就兜巴打落豆豆度)


真係難服侍



見到佢地痴住一齊都幾得意ge. 但其實見得最多就係佢地打架


我發覺我地每天放工回家. 他們都好像有點過度活躍. 係咁跑黎跑去. 好似兩隻馬仔咁. 最後對望一下. 又再打過.


可能引我地注意啦


沒有留言:

張貼留言