2010年3月17日 星期三

一周年

今天是我們拍拖一周年


時間真係過得好快. 我地成日都會諗番初初一齊嘅片段


點解呢兩個人做咗十幾年朋友. 突然冇端端又走咗去決定結婚


我地兩個都覺得好神奇又好攪笑


 


原先呢份禮物我係諗住送俾你生日的 (在一月)


點知原來呢份手工要整咁耐先可以完成


足足繡咗三個月. 每晚係屋企又繡下. 係地鐵巴士又繡下


終於等到我地就黎一周年. 先可以送俾你 . (變咗周年禮物啦 ! )


記得買份材料的時候. 我地都未決定結婚ga. 哈哈 !



 


雖然你日日都睇住我繡. 其實應該都冇咩驚喜


但都希望你喜歡.


掛在家裡, 感覺 sweet + warm



我們拍拖兩周年時. 就係我地嘅大日子啦 !


即係倒數仲有一年. 時間過得咁快. 究竟我整唔整得切d 野呢 ??


3 則留言:

  1. 恭喜晒…好 sweet

    回覆刪除
  2. 咁快就一年喇?HAHAHAHA
    [版主回覆03/20/2010 09:53:00]今日個同事都係咁問我. 咁快一年啦咩 ??

    回覆刪除
  3. 我同我老公都係識左十年至突然拍拖..^^..呢d就係緣份!
    結婚既野, relax~相信有好多人會幫你手既! right?
    [版主回覆03/20/2010 09:54:00]緣份真係幾奇妙ga. 所以我地兩個都好珍惜
    結婚野. 大有大攪. 細有細攪. 最重要都應該係開心和享受ge

    回覆刪除