2010年3月1日 星期一

熱情果香檳慕思蛋糕

3/2/2010


呢日去咗工聯會學蛋糕. 我好似好少係工聯會學蛋糕.


感覺是一般啦. 雖然已經整咗三個鐘. 但個蛋糕都未完全凝固好. 我們便要走了


這個是熱情果汁的盒



呢堂學了沒牛油蛋海綿蛋糕. 焗好後. 把 士多啤朵攝咗旁邊. 當作裝飾



呢堂仲有得學個天鵝裝飾. 初頭都唔知係咩黎. 原來係用朱古力整的呢


J 字樣的是鵝頭. 另外的是一對翅膀



阿SIR 的蛋糕. 但因為最面的啫喱面. 其實都未凝固好.
所以一唧CREAM下去便冼開了. 我見同學們都很難控制



由於我Honey 來接我. 我又唔想佢等咁耐. 咪自己拎番屋企先裝飾law


反正自己屋企都有cream . 慢慢整仲靚. 唧番個邊位. 遮下醜



最後呢個蛋糕係第二日拎埋去舊同事聚會. 當係阿wai 同catherine的生日蛋糕


雖然呢個蛋糕有奶妹. 我同catherine 都食唔到. 下次再後補俾你啦. 肥陳



 


沒有留言:

張貼留言