2010年6月24日 星期四

脫臘仿古木牌

21/6 臨時臨急. 即日又拉咗Sybel 去 循道衛理Miss Lam 度學手工


今次呢個技術叫咗脫臘仿估. 係度扮舊野. 哈


上次去Miss Lam 度唔太習慣. 因為太多人. 又唔知點算咁
今次有咗心理準備. 我同Sybel 都學懂要做主動. 才能學得更多


更多謝d 同學仔幫手教我地. 因為Miss 實在太忙


每次做手工. 首要就係選餐紙
平時我唔太鍾意花嘅....但因為呢個作品係要扮舊. 我冇理由痴隻勁cute 公仔上去


所以都要咗花花


個木牌變身前


之後我地要用砂紙磨 . 上臘. 塗色. 再用砂紙磨走部份顏色. 做成仿古效果


再貼上餐紙巾. 加上保護膠便完成了

係咪好舊咁呢 ! 我都覺得幾靚
(其實隻雀仔腳位的藍色位置, miss 有叫我剪咗佢ga. 但我懶.覺得難剪.冇剪到. 出來效果......果然很礙眼!!!  後悔添!!)



Sybel 的餐紙.



佢選擇咗用個Tray 黎整.


製成品 ! 我覺得出面整得都幾靚, 入面可能同色. 冇咁突出



又來合照啦 !



我地兩個對Decoupage呢個手工都好有興趣. 決定之後整個系列咁上


不過要等到八月先開始. 期待呀 ! 將會有更多作品.


2 則留言:

  1. 係ar...拼貼真係好好玩,會愈玩愈上癮嫁~

    回覆刪除
  2. 做得幾好吖!!我因為証書班已經學了這個所以星期一晚冇出現啊…
    [版主回覆06/29/2010 14:00:00]我地都諗住再學. 不過要由系列三先開始了

    回覆刪除