2010年6月9日 星期三

我的小時候 (圖案轉移)

學識咗轉移. 就想整一隻靚碟送俾媽媽


番屋企摷相. 發覺一家四口. 又個個都四四正正的. 其實不多


最後問媽咪. 佢俾咗呢張相我. 叫我整我同細佬細個時的合照


我自己加咗個框. 但點知太大. haha



完成品我自己覺得都幾靚ga



但晾咗係碟架度, 又太透明. 唔係太睇到張相


問過MISS . 佢話可以油白色係後面. 但我已經上咗保護膠了. 我還可以再塗色嗎 ?


MISS 話只塗係人樣度 . 咁會唔會好怪呢? 定成隻碟都油哂 ?


有冇高人指點下



2 則留言:

  1. 唔曉呀, 教唔到你啦~

    回覆刪除
  2. 你個樣....沒什麼變
    [版主回覆06/20/2010 13:15:00]我都 覺得冇點變ga 但都有朋友話唔同咗

    回覆刪除