2010年6月22日 星期二

Decoupage拼貼鞋

因為之前係Blog 友woodstock度見到人地整咗對布鞋好靚呀 !


我同Sybel 又唔執輸 . 仲約埋Cherry 係19/6 上咗我屋企一齊玩


對鞋係yahoo 度bid .連運費價值 $49 蚊. 但發覺佢個碼比較細.
建議下次要買大一個size


平平無奇白飯魚


我選的餐紙



變身後 (有朋友話好恐怖, 好似痴咗d標本上去咁喎 ! 唔係呀ma.....)


Sybel的餐紙 (原先我都想要呢張.但最後因為佢唔夠浮誇而捨棄咗佢)


出來成品很漂亮.
(不過Sybel 開頭挑戰柔感膠失敗. 要去咗洗鞋. 最後番來AB膠的懷抱. 哈哈)


Cherry 冇學過. 由我地呢兩個初學者教授. (幾大胆.hehe)
她的花花餐紙


花花布鞋



唔知係咪真係有防水效果呢 ! 但其實都唔捨得落雨著出街. 費事整污糟哂啦 !


大合照lu



原來後面鞋跟位個個都唔同花ga .



沒有留言:

張貼留言