2009年10月27日 星期二

外星貓~襪子娃娃

上星期學校書展. 見到這一本非食譜的手作書


因為貓. 令我忍不住買了


內裡有很多教你做的貓貓手工藝啊 !!


超得意 !!



第二天我便急不及待買了兩對襪子返屋企試做


但可惜找不到啱心水的花紋. 有一對應該要留番自己著啦! .哈哈


前排的三天假期. 我抽了一天在家裡縫縫縫.


整出了這隻外星貓.......


因為對襪太長了. 我又似乎塞得不夠多綿花. 再留意點看. 還會發現它大細耳. 高低手.


雖然是這麼多缺點. 但我還是覺得它蠻超緻 好攪笑. kaka



第一隻製成品就送給irene. 我冇著過對襪ga. 放心啦 ! 呵呵 !


等我過兩天去女人街再買d 啱花紋ge 襪, 再接再厲先


 


原本人地個製成品......係咁ga . 真係得意過我隻外星貓十倍 (係咪隻眼太大呢 ? )


繼續努力



10 則留言:

  1.  問題一定是唔夠棉花....
    [版主回覆10/28/2009 10:47:00]下一隻. 我會塞爆佢

    回覆刪除
  2. 整隻黎玩下好wo..要細隻1點..謝謝你!!hehe
    [版主回覆10/29/2009 08:44:00]一定會整俾你啊. 整隻招財貓俾你. 掛係返工個袋度. 即刻勁好生意

    回覆刪除
  3. 都整得好靚吖,咁先似 handmade 嘛!繼續努力!

    回覆刪除
  4.       Happy Halloween     

    回覆刪除
  5. 多d棉花會好些 !

    回覆刪除
  6. 好好喎....等我又試下先!

    回覆刪除
  7. 多d棉花會更可愛, 我呢d慳精成日整公仔都係塞棉花出現問題~

    回覆刪除