2009年10月5日 星期一

多款月餅賀中秋

中秋. 當然不少得月餅


自從幾年前學識咗. 就年年都和朋友一齊整了


係九月中我們率先做了多款口味的月餅


最受歡迎的當然是雙王白蓮茸


特地做了兩個大的. 送給男友嫲嫲. 個盒真係好靚呢. hehe (係我最愛ge紅色)



男友家人都讚好. 實在太好了


今年有好多新嘗試.


除了蓮茸外. 每款餡料都是自家製的. 真係辛苦哂 ivy la

先來五仁月餅.



我冇食過係街買的五仁月餅. 所以冇得比較.
但媽媽說味道都不錯. 還叫我下年可以再整呢 !!

但個餡係果仁. 我覺得 " 吉" 到隻手好痛.......



還有我很愛吃的潮式月餅. 記得兩年前試過買現成餡. 我覺得馬馬地


今年 ivy 煮. 個餡香得多了. 好有芋頭味. 又不會太甜



可惜個皮我搓得不是太好. 不是很脆呢 ! 又或者係我冇整番熱黎食卦



呢日我地整到成十二點. 真係累到呢......


最後就到呢款奶王月餅. 不過我唔鍾意奶味. 所以我冇份食啊



入爐前d 花紋都幾靚ga



點住我地掛住整其他野. 冇睇火......燶了.




真係咩月餅都整勻......


但仲未夠. 係中秋節正日早上. 我仲特地學咗一個好特別的咸月餅


就係黑松露菌醬巴馬火腿月餅


聽到都覺得係貴野. haha


黑松露菌醬下少少就已經覺得好香



入爐時.度數要控制得好



個皮好脆好好味呢 ! 正!




入面個餡. 我都覺得幾好味. 爸爸話似食雞批喎 !! haha

仲話唔當月餅.平時都可以整黎食下


========================================================


中秋前一日我地係天水圍公園睇花燈


阿b有新燈籠. 灰太郎.  (原來有好多大人都鍾意ga )


但Honey 買給我的楊桃燈籠影唔到tim......



又係招牌笑容


中秋正日. 同家人食完飯.


我又湊咗阿b 去荃灣睇花燈. 之後honey 帶咗我同阿b 去柏麗灣的沙灘


好多年沒有試過中秋去沙灘哂月光了. 所以好開心呢 !


睇下阿b 玩得幾投入. 成身沙都冇所謂.
仲夠胆自己掂d 蠟燭. "辣"到少少都唔係好驚. 叻仔咗呢 !



又V 啦 !! 哈哈 ! 同表姐ge pose 一樣啊 !



這個中秋有你陪伴. 已經是最好的事了.


6 則留言:

  1. 你實在太厲害了,服 !

    回覆刪除
  2. 你都去左珀麗灣咩...我又係啵~

    回覆刪除
  3. 見到阿b個灰太郎燈籠喇

    回覆刪除
  4. 我仲以為紅色嗰盒月餅係乜乜酒樓出品呢

    回覆刪除
  5. 个月饼盒我都好锺意啊!。。

    回覆刪除
  6. 楊桃燈籠仲貴架!

    回覆刪除