2009年10月7日 星期三

草莓乳酪慕思蛋糕 (附食譜)

因為豬流感的關係. 學校係六月停咗課


七至八月生日的 librarian, 當時冇得食蛋糕啦 !


又撞啱今年搬圖書館. 九月份頭三個星期我都忙到七彩. 日日係咁OT 


跟本都冇時間整蛋糕


所以呢兩個禮拜叫好番DD. 又撞正D 國慶假期. 星期日


就係咁追番D 蛋糕俾佢地. HAHA


先補回七月份的

草莓乳酪慕思蛋糕


原本食譜係用橙味啫喱粉的. 我記得屋企有幾盒其他味. 仲好似有士多啤梨味tim
咁咪諗住慳番唔買law


點知番到去先發現得提子同荔枝味.........


咁唯有用提子味頂住先啦


好彩d 味都夾啫 !!



D 蛋糕就算我要自己俾錢. 俾心機和時間去整都沒所謂


因為我有一班乖學生. 咁抵鍚. 絕對值得的



餅底材料 : (6吋)


餅底碎        80g
溶牛油        35g


慕思材料 :


蛋黃            2隻
幼砂糖        40g
草莓乳酪    100g
草莓            80g (打成茸)
淡忌廉        80ml
魚膠粉        10g
水                30ml


面層果凍材料 :


橙味果凍粉     40g (我用了提子味)
熱水                 80ml
草莓                 裝飾用


建議自行加多少少約2g 魚膠粉. 等佢冇咁易溶


做法 :


1. 餅底碎跟溶牛油拌勻, 加入餅模內壓緊


2. 魚膠粉跟水混合, 熱水坐溶


3. 蛋黃及糖放入容器坐沸水打至略稠. 取出伴至涼


4. 加入草莓乳酪, 草莓茸拌勻.


5. 淡忌廉打起拌入. 最後加入魚膠溶液拌勻


6. 倒入餅模內, 置雪柜冷凍至凝固


7. 果凍粉跟熱水混合至溶解, 待涼後加在乳酪慕思面上, 再置雪柜冷凍至凝固. 以草莓裝飾後. 即可.


Tips : 果凍溶液必須待至室溫始可加在慕思面上, 以免溶化.


2 則留言: