2012年3月27日 星期二

結婚一週年

因為懶過相. 而家先寫番.

17/3 我們結婚一週年了. 也是我們已一起三年的日子.

由於註冊在12月進行. 所以我可以多一個慶祝的機會. 哈哈哈

今天老公放半天假.

而我之前又好好彩係am730抽中獎. 所以今晚已準備好特別節目. 去睇音樂會去



出到灣仔先吃飯. 上openrice 見呢間好評. 又想回味下honeymoon 的沙巴風情.

選了這間莎巴馬來西亞餐廳.

以為早點去食便沒有咁多人.點知六點已經要等位. 好彩我地第一個. 可以趕得及食完去會展

但食物係ok ge. 但唔係特別好味law. 試過算了.



今晚的慶祝節目. 不過我都知你馬馬地ga la. 哈哈

壓軸係蘇永康. 我地未等佢唱完就走先了. 怕太多人呢

同埋音響太大聲. 你好怕嘈親bb 啊 !


坐在中間位置. 唔洗做山頂的朋友. 哈



話咁快結婚就一年. 今年bb 在肚內一齊去過我們的一週年.

下一年的週年紀念......我地身邊就多一個小人兒在嘈住哂了. ^^



1 則留言: