2006年9月10日 星期日

流沙蛋黃冰皮月餅

今次去學整呢個月餅,其實都考慮咗兩天.因為上年我都整過,但是跟一些網上食譜學整
最後的決定,當然是學啦!反正自己都是當去玩了吧!!
今個月還會學傳統的蓮茸月餅和台式水晶月餅(之前又學了潮式月餅),似乎什麼月餅都學過了.好似有d痴咗線呢!!

切開的這個月餅,餡是哈蜜瓜味,榮榮可能覺得奇怪.不肯食呢!!
但我自已認為味道都ok


5 則留言:

  1. 蜜瓜味唔奇怪,你睇下美心出果D冰皮仲奇怪。潮式月餅我過兩日都會做比朋友食呀!有時間學埋五仁月餅,因為好少師傅識做,同埋師傅教的五仁好食過街買果D,不過就多好多工夫準備。

    回覆刪除
  2. Christina 小魚仔2006年9月10日 上午10:41


    老象 ... 你去 Masterwhy ~ 學冰皮月餅 ~ 呀!
     我都..... want 學五仁月餅  hee......

    回覆刪除
  3. 五仁月餅我便沒什麼興趣,其實我都未食過.可能覺得有太多果仁唔鍾意吧!

    回覆刪除
  4. 我琴晚都食左1/4件月餅...我食既係傳統白蓮蓉...走蛋黃的..(當然,喜歡食蛋黃既人, 同我一齊唔會爭食啊!)

    回覆刪除
  5. 我都有學過呢個啊~~ 好易做的

    回覆刪除